Με αφορμή την Παγκόσμια Hμέρα  Ατόμων με Αναπηρία3 Δεκεμβρίου, διοργανώθηκε στο σχολείο μας μια εβδομάδα αφιερωμένη στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα άτομα με αναπηρία (προσβασιμότητα σε δημόσιους χώρους,  χώροι στάθμευσης, απουσία ράμπας ανάβασης, πεζοδρόμια, κλπ). “Αυτό που ζητούν δεν είναι η κατανόηση μας ή η συμπάθεια μας, αλλά ό,τι ζητάμε όλοι. Προσβασιμότητα στη ζωή”.

Αρχικά υλοποιήθηκαν  ενημερωτικές συναντήσεις  των μαθητών κατά τάξεις, οι οποίες περιελάμβαναν παρουσιάσεις, προβολές, συζητήσεις και βιωματικά παιχνίδια.

Ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας ήταν η επίσκεψη των Πανελλήνιων Πρωταθλητών επιτραπέζιας αντισφαίρισης (πινγκ – πονγκ), αθλητών με αναπηρία. Ο  Γκίκας Θανάσης και ο Φράγκος Χρήστος είναι  δυο χρυσοί αθλητές του Αθλητικού Συλλόγου Αγίου Χριστοφόρου (ΑΣΑΧ) που μπορεί να κάθονται σε αναπηρικό αμαξίδιο, αλλά δε διαφέρουν σε κάτι από κάποιον αρτιμελή. Είχαμε τη χαρά να συζητήσουμε μαζί τους και να παρακολουθήσουμε μια μικρή επίδειξη του αθλήματος. Στα μηνύματά τους κυριαρχούσε η αγάπη για τη ζωή, η προσπάθεια και η επιμονή να επιτύχουμε τους στόχους μας και ο σεβασμός στον συνάνθρωπό μας. Τα μηνύματα αυτά ήταν πολύ δυνατά για όλους μας, γιατί εξέπεμπαν τη δύναμη ψυχής τους.

Με μεγάλο ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την κα Γερουλάνου Ζωή, πρόεδρο του κέντρου “Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδος”,  (Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης και ανάπτυξης σκύλων οδηγών κινητικότητας τυφλών  και σκύλων βοηθών για άτομα με αναπηρίες) και τον κ. Ντότα Γεώργιο, αθλητή με ολική απώλεια όρασης. Μας μίλησαν για το έργο του κέντρου και οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια μικρή επίδειξη από την Ίρμα, σκύλο-οδηγό. Οι ερωτήσεις πολλές και τα μηνύματα της συζήτησης γεμάτα ευαισθησία. “Είμαστε μια ομάδα στο σχολείο μας και θα δεχόμασταν ένα τυφλό παιδί κοντά μας όπως οποιοδήποτε άλλο, είμαστε όλοι ίσοι με ίδια δικαιώματα“, είναι τα λόγια μαθήτριά μας που αποτελούν το καλύτερο κλείσιμο της εβδομάδας  αφιερωμένης στα άτομα με αναπηρίες.