ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

 

 

Μαθητές της Έ και της Στ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χρυσούπολης, αποφάσισαν να γεμίσουν με χρώματα το χώρο του σχολείου, κάνοντάς τον περισσότερο ευχάριστο για όλους…

 

 

Ποδιές, πινέλα και λαδομπογιές, θέληση και μεράκι και το ΖΩΓΡΑΦΙΕΣαντιαισθητικό γκρι του τοίχου της εξόδου κινδύνου του σχολείο, έγινε πια παρελθόν, δίνοντας τη θέση του σταπολύχρωμα  αερόστατα τα τρένα και τα καραβάκια.

ΠΑΛΑΙΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟΜε τον ερχομό της άνοιξης, οι δράσεις συνεχίστηκαν και στους εξωτερικούς χώρους. Το φύτεμα των λουλουδιών, η φροντίδα των βραχόκηπων, ενώ η ιδέα να μεταφέρουν οι μαθητές τα παιχνίδια τους, το γέλιο και τη χαρά των διαλειμμάτων στους τοίχους της αυλής, φάνηκε καταπληκτική, όπως μπορούμε άλλωστε να καταλάβουμε, καθώς  δικαιώνει και το κλίμα ενθουσιασμού, με το οποίο έγινε η υποδοχή της όμορφης άνοιξης…

 

 

 

Και επειδή ένας όμορφος χώρος, είναι προαπαιτούμενο να είναι καθαρός, οι τάξεις Α και Β έκαναν καθαριότηταΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΩΡΩΝ μέσα στο σχολείο και έξω από αυτό. Οι τάξεις Γ και Δ καθάρισαν το Πάρκο Ποντίων και το παρκάκι της πλατείας Ποντιάδος, ενώ οι μαθητές τουΣΤ2 πήγαν στο πάρκο δίπλα στον Ναό του Αγίου Γεωργίου, όπου καθάρισαν , μάζεψαν φύλλα και έβαψαν την τρύπα του σκέιτμπορντ. Το ΣΤ1 μάζεψε τα πάντα από το δρόμο δεξιά και αριστερά και ανάμεσα στο Πάρκο Ποντίων και το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής ενώ ο χώρος με τα 5Χ5 και τα βοηθητικά γήπεδα καθαρίστηκαν από το ΣΤ1 και την Ε τάξη που έφυγε τελευταία.

 

Η παραγωγή αυτοί τη φορά ήταν λιγότεροι, μιας και οι χώροι αυτοί έχουν υιοθετηθεί από το σχολείο και γίνεται καθαριότητα κάθε τρίμηνο. Το συμπέρασμα είναι ότι τελικά κάτι γίνεται μάλλον με την συλλογική οικολογική συνείδηση και τα μηνύματα μέσα από τα σχολεία αρχίζουν και πιάνουν τόπο!

Ούτε όμως και οι επισκέψεις που πραγματοποίησε το σχολείο, στο πλαίσιο του Προγράμματος “Νοιάζομαι και Δρω” είναι λιγότερο σημαντικές…ΕΛΕΠΑΠ

Μια παραγωγική από πολλές απόψεις επίσκεψη πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη από τα τμήματα της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χρυσούπολης  στην ΕΛΠΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης δόθηκε η ευκαιρία, μέσα από την καθοδήγηση των κοινωνικών λειτουργών του Κέντρου να ενισχυθεί η ενσυναίσθηση προς εκείνους, που στη ζωή δε στάθηκαν τόσο τυχεροί, όσο οι περισσότεροι άνθρωποι.

Βιωματικά, μέσα από «κυκλικές δραστηριότητες» και κατόπιν με προβολές, τα παιδιά κινήθηκαν και συγκινήθηκαν, άκουσαν και σιώπησαν μπροστά στο δράμα αλλά και το μεγαλείο του ανθρώπου που προσφέρει και προσφέρεται…

ΚΕΦΙΑ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ

 

Γνωρίζοντας ακόμη τα παιδιά και τους εργαζομένους στο ΚΕΦΙΑ Χρυσούπολης, οι μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολέιου Χρυσούπολης συνειδητοποίησαν ακόμη περισσότερο, πόσο άδικη είναι η κοινωνική απομόνωση για εκείνους που, αν και έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν και να ενταχθούν στο κοινωνικό περιβάλλον, περιθωριοποιούνται, επειδή τυχαίνει το διαφορετικό να μη γίνεται πάντα εύκολα αποδεκτό από κάποιους…

 

 

 

ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ

 

Στο Πολίτειο Γηροκομείο Χρυσούπολης «Η Αγία Ανθούσα», οι μικροί μας εθελοντές, έχοντας ετοιμάσει πασχαλινές κατασκευές, όπως σταυρούς από ξυλάκια κανέλας και λαμπάδες, που διακόσμησαν υπέροχα,  καθώς και  κόκκινα αυγά,τα οποία μοίρασαν, χάρισαν απείγραπτη χαρά στους τροφίμους του Γηροκομείου.

Οι εικόνες και τα συναισθήματα που κράτησαν, ήταν αρκετά ισχυρά για να προβληματιστούν σχετικά με την ανάγκη για αγάπη, φροντίδα και επικοινωνία, που έχουν οι άνρθρωποι της τρίτης ηλικίας…