Εκπαιδευτικοί και μαθητές σχεδίασαν, διασκεδάζοντας πάντα, ένα μεγάλο επιδαπέδιο παίχιδι και ως άλλοι εξερευνητές δοκίμασαν τις διαδρομές που τους προσέφερε..
Πιο συγκεκριμένα, οι παίκτες , κατά μήκος της διαδρομής συναντούσαν διάφορες συμπεριφορές εθελοντικής δράσης ή αδιαφορίας και ανάλογα κέρδιζαν ή έχαναν πόντους. Σε διάφορα σημεία της διαδρομής, τοποθετήθηκαν εικόνες περιοχών του νησιού, ώστε τα παιδιά να προτείνουν στοχευμένες δράσεις, για τη βελτίωση του τόπου τους..
Για το νικητή του παιχνιδιού, το τέρμα οδηγούσε σε εκέινη την περιοχή, όπου όλοι αποφάσιζαν να αξιοποιήσουν, προωθώντας ένα ένα πρόγραμμα κοινωνικής παρέμβασης προς όφελος του τόπου..
Δίχως άλλο, το συγκεκριμένο παιχίδι συνέβαλε στη διερεύνηση της έννοιας του εθελοντισμού και στη διαμόρφωση θετικής στάσης απέναντι στην ιδέα της δραστηριοποίησης για το κοινό καλό..
Πρόσφατα σχόλια