ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗ 5Το 43ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης έρχεται με δράσεις εντός και εκτός Σχολείου και μας συνεπαίρνει με τον ενθουσιασμό και τη “σπιρτάδα” των μικρών και μεγάλων εθελοντών του !Έχοντας “φορτίσει” καλά τις μπαταρίες από τις Πασχαλινές διακοπές και έχοντας στο πλευρό τους δασκάλους, γονείς και την καθοδήγηση της εικαστικού του Ολοήμερου Σχολείου, τα παιδιά σήκωσαν αποφασιστικά τα μανίκια, πήραν πινέλα και μπογιές, και έβαψαν τους τοίχους της αυλής τους, έξω και μέσα!

ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗ 4Μετά ζωγράφισαν και έγραψαν λέξεις που πιστεύουν ότι εκφράζουν περισσότερο όλα αυτά που μοιράστηκαν φέτος στο πρόγραμμα, όπως:  «Αγάπη», «Φιλία», «Αλληλεγγύη».

Φυσικά, όσο κι αν κουράστηκαν οι μικροί μας μάστορες, ένιωσαν να πλημμυρίζουν από δημιουργική χαρά μέσα από την ομαδική δουλειά!

Πώς να μη χαρεί κανείς άλλωστε όταν το αποτέλεσμα από τόσα χαμόγελα στις φωτογραφίες δεν είναι άλλο από μια πανδαισία χρωμάτων που “ζωντανεύει” την αυλή του σχολείου!

Φροντίζοντας όμως για τη συστηματική καλλιέργεια του πνεύματος της ενεργού πολιτειότητας, τα παιδιά, αφού εξερεύνησαν τη γειτονιά του σχολείου τους, επισκέφτηκαν τα γραφεία της κοινότητάς τους για να μάθουν για τις αρμοδιότητες και τις υπηρεσίες του Δήμου, καθώς και για τις εθελοντικές δομές που υπάρχουν σε αυτόν.

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ 4Τα παιδιά υποδέχτηκε η πρόεδρος της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης, κ. Ελένη Χοντολίδου, που με χαρά απάντησε στις ερωτήσεις τους και άκουσε με προσοχή τα προβλήματα που περιέγραψαν. Στη συνέχεια, ξεναγήθηκαν στο χώρο συγκέντρωσης ειδών για δομές φιλοξενίας προσφύγων και το «Μαγαζάκι» της κοινότητας, όπου άνθρωποι που έχουν ανάγκη μπορούν να προμηθευτούν πράγματα που χρειάζονται, δομή με κεντρικό σύνθημα «σε εσάς πιάνουνε χώρο σε μας πιάνουνε τόπο».

ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ 2jpgΤα παιδιά υποσχέθηκαν πώς θα ενημερώσουν τους συμμαθητές και τους γονείς τους για τις δράσεις αυτές και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τις 10 Ιουνίου, που σε σχετική εκδήλωση στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης θα παρουσιάσουν δρώμενο και μακέτα με τις προτάσεις τους για τη ζωή στην πόλη.

Και μετά από όλα τα παραπάνω, κατανοούμε τι σημαίνει “ευαισθητοποιούμαι”, “κινητοποιούμαι”, “βοηθάω”, “προσφέρω”, μα πάνω από όλα “αφουγκράζομαι” τις ανάγκες για αλλαγή…

Μπράβο στα παιδιά, στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για τις όμορφες δράσεις τους!